Friday, February 8, 2013

Tabita Skin Care

Nak tau rahsia artis2 Indonesia? Memperkenalkan produk Tabita Skincare khusus untuk perawatan wajah. Diadun dengan menggunakan bahan-bahan semulajadi seperti Collagen, Pearl Powder, Japanese Tea, Japanese Papaya,Vitamin C dan Vitamin E. Tidak mengandungi bahan-bahan yang berbahaya seperti MERCURY dan HYDROQUINON yang boleh menyebabkan kanser kulit dan kerengsaan jika penggunaan berpanjangan. Kegunaan produk kecantikan yang mengandungi MERCURY/HYDROQUINON biasanya menyebabkan wajah akan menjadi merah dan tidak boleh terkena sinaran matahari. Tetapi Tabita tidak demikian, dengan bahan adunan semulajadi, semua produk Tabita Skin Care sangat selamat digunakan tanpa kesan sampingan dan sesuai untuk semua jenis kulit. Wajah anda akan menjadi tampak bersinar, putih, tidak berminyak dan menjadi lebih tegang serta lembut seperti kulit bayi. Tabita Skincare berupaya merawat masalah kulit berikut: - kulit BERJERAWAT kulit BERMINYAK serta cenderung BERJERAWAT kulit TIDAK SEKATA kulit BERPORI BESAR kulit KUSAM dan TIDAK BERSERI kulit JERAGAT garisan KEDUTAN dan kesan PENUAAN di wajah parut jerawat- BLACKHEADS serta WHITEHEADS SUNBURN : mengembalikan warna kulit asal lebih pantas dari biasa Tabita Skincare akan menjadikan kulit wajah anda : - Bersih berseri tanpa noda-noda parut jerawat warna sekata Cerah putih berseri serta bersinar semulajadi walaupun tanpa mekap mengembalikan keanjalan kulit meremajakan kulit menghilangkan kesan-kesan pigmentasi serta jeragat mengatasi masalah jerawat serta menghalangnya muncul kembali Dengan harga yang berpatutan, penggunaan secara berkesan dan menjimatkan, iaitu satu Pek Regular untuk kegunaan 3-4 bulan, Pek Exclusive boleh bertahan sehingga 5 bulan, tetapi perubahan akan bermula seawal 3 minggu. Inilah penyelesaian untuk memiliki kulit idaman.






  TABITA SKINCARE PRODUCT dirancang sedemikian rupa menggunakan bahan-bahan semulajadi yang membuat kulit kita cantik semulajadi .Buktikan sendiri apa yang telah dirasakan banyak wanita indonesia setelah menggunakan produk ini. Anda akan tampil lebih percaya diri hanya dengan pemakaian 3 minggu dari produk ini. 
TABITA SKINCARE PRODUCT adalah produk kecantikan yang dapat mengatasi berbagai problem kulit yang anda alami, seperti:

• Menghilangkan Jerawat

• Menyamarkan dan menghilangkan flek-flek di wajah
• Pigmentasi atau warna kulit tidak rata
• Menghilangkan Noda bekas jerawat
• Memutihkan Kulit
• Memberbaiki Kulit Kusam
• Mencerahkan warna kulit
• Meremajakan Kulit
• Mengencangkan kulit, sehingga anda terlihat lebih muda. 




Petunjuk penggunaan Tabita Skin Care :
  • Selama memakai Tabita dianjurkan untuk tidak menggunakan kosmetik atau produk lainnya, jika ingin hasilnya menjadi baik dan maksimum.
  • Untuk Wanita yang sedang hamil atau menyusui tidak diperkenankan memakai Tabita smooth lotion bila kulitnya sensitif.
Cara Pemakaian Tabita :
Cuci muka dan leher dengan Tabita Facial Soap secara merata, lalu dibilas tanpa dikeringkan/ dilap. Oleskan dengan Tabita Smooth Lotion yang sudah dituang diatas kapas tipis kira-kira 3 s/d 6 tetes.
Usap kewajah dan leher dengan perlahan secara merata (jangan digosok/ ditekan). Setelah merata, dalam keadaan lembab berikan Tabita Daily Cream pada siang hari dan Nightly creampada malam hari secara rutin setiap hari.

No comments:

Post a Comment